مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-17اجتماعي

فعالیت 9638 ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 9638 دستگاه ناوگان باری و مسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 9638 دستگاه ناوگان باری و مسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ایوب کرد در بازدید از ناوگان حمل و نقل استان افزود: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در شش ماهه سال جاری در قالب 109 مانور از یک 1855 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

ایوب کرد افزود: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استانی در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده 11, 12 و 14 استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9638 ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در سیستان و بلوچستان

فعالیت 9638 ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در سیستان و بلوچستان