مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-17اقتصادي

غول صنعتی خاورمیانه بیدار شد؛ هپکو دوباره نفس می کشد


در 10 سالی که هپکو در کمال ناباوری به گِل نشسته بود، تلاش بسیاری از رسانه ها بر انعکاس مشکلات، اعتراضات و احقاق حقوق کارگران این شرکت متمرکز بود.

- 10 سال تمام رسانه های استان مرکزی و ملی تمرکز خود را بر چالش های این شرکت مصروف کردند تا بلکه توجهات به هپکو جلب شود و چاره ای جلوی پای آن گذاشته شود و روزی برسد که به جای خبر اعتراضات کارگری و بدهی های پی در پی و دست به دست شدن های بیهوده، خبر به چرخش افتادن دوباره چرخ این صنعت عظیم را منتشر کنند.

10 سال از همه این تلاش ها گذشته است و بالاخره آوای گوش نواز تولید در جان غول صنعتی خاورمیانه پیچیده و حالا هپکو با تمام قوا به دنبال عرضه کردن خود در سطح کشور است.

از زمانی که هپکو به تامین اجتماعی واگذار شد و تیم مدیریتی جدیدی از کارکنان سال های نه چندان دور ولی بسیار طلایی، در این شرکت روی کار آمدند، امید به هپکو بازگشت و اتفاقا این تیم با تاکید بر توان تولید هپکو، همه تلاش خود را صرف اعتمادآفرینی برای این شرکت کرده است.

حالا صدای حیات در هپکو پیچیده و انتشار خبر عقد قراردادهای میلیاردی در هپکو این نوید را می دهد که او بر روی ریل تولید قرار گرفته و حالا می توان با نمایش توانمندی های این شرکت، هپکوی 68 را دوباره احیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول صنعتی خاورمیانه بیدار شد؛ هپکو دوباره نفس می کشد

غول صنعتی خاورمیانه بیدار شد؛ هپکو دوباره نفس می کشد