مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-17اقتصادي

صدور دامدار کارت برای دامداران کشور


سال گذشته برای 50 هزار نفر از کشاورزان کشور، کشاورز کارت صادر شد و امسال هم تا 10 روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: سال گذشته برای 50 هزار نفر از کشاورزان کشور، کشاورز کارت صادر شد و امسال هم تا 10 روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می کنیم.

خدارحمی در سفر به فارس گفت: سال گذشته برای خدمت به کشاورزان 800 میلیارد تومان با سود 12 درصد برای 50 هزار نفر از کشاورزان کشور، کشاورز کارت صادر شد و این قشر از جامعه توانستند از آن استفاده کنند و امسال نیز تا 10 روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شعب بانک کشاورزی فارس، او افزود: کشاورزانی که کشاورز کارت سال قبل دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آن ها شارژ شود.

خدارحمی، در خصوص امهال مطالبات کشاورزان هم گفت: بر اساس مصوبات قانونی؛ بند 33 قانون برنامه بند ل تبصره 16 قانون بودجه و تبصره 35 امسال اگر کشاورزان 20 درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم، اما دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دامدار کارت برای دامداران کشور

صدور دامدار کارت برای دامداران کشور