مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:452021-10-16سياسي

نتایج نهایی انتخابات عراق اعلام شد


کمیساریای انتخابات عراق شامگاه شنبه نتایج نهایی انتخابات این کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای انتخابات عراق شامگاه امروز شنبه نتایج نهایی انتخابات این کشور را اعلام کرد.

این کمیساریا لحظاتی پیش از اعلام نتایج نهایی گفت که این نتایج به صورت نهایی نیست و نتایج شمارش دستی آراء در حوزه های دورافتاده نیز به این نتایج اضافه خواهد شد.

این نهاد تأکید کرد که با شکایتها به صورت بی طرفانه برخورد شد و بیشتر این شکایتها در نتایج آراء مؤثر نبوده است؛ زیرا آراء به صورت دستی و در نهایت شفافیت، شمارش شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری السومریه، بر اساس اعلام کمیساریا، تعداد کرسیهایی که احزاب به دست آورده اند، به شرح ذیل است: جریان صدر به رهبری مقتدی الصدر : 73 کرسی  ائتلاف تقدم به ریاست محمد الحلبوسی : 37 کرسی ائتلاف دوله القانون به ریاست نوری المالکی : 34 کرسی حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی : 33 کرسی حزب اتحادیه میهنی کردستان به ریاست بافل طالبانی: 16 کرسی ائتلاف عزم به ریاست خمیس الخنجر : 14 کرسی ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری : 17 کرسی حرکه امتداد به ریاست علاء الرکابی برخاسته از تظاهرات های اکتبر سال گذشته: 9 کرسی حرکه الجیل الجدید به ریاست شاسوار عبدالواحد : 9 کرسی تحالف قوی الدوله (جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی انتخابات عراق اعلام شد

نتایج نهایی انتخابات عراق اعلام شد