مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:452021-10-16حوادث

خودروی عروس و داماد قروه ای طعمه حریق شد


خودروی سواری حامل عروس و داماد قروه ای در بلوار غدیر این شهر به دلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد اما خوشبختانه به عروس و داماد آسیبی نرسید.

- رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قروه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با اعلام گزارش مردمی با مرکز 125 آتش نشانی قروه مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری چینی، تیم اطفا حریق آتش نشانی در مدت زمان 5 دقیقه به محل حادثه واقع در بلوار غدیر خم اعزام شدند.

علی ناصری با اعلام اینکه سرنشینان این خودرو عروس و داماد بودند که شنبه شب راهی تالار عروسی بودند، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی هیچ گونه آسیب ناشی از آتش سوزی خودرو به عروس و داماد نرسید و پس از اطفا آتش توسط نیروهای آتش نشانی در سلامت کامل به مراسم جشن عروسی خود رفتند.

وی اظهار کرد: طبق بررسی های اولیه علت آتش سوزی خودروی سواری نقص فنی در سیم پیچی گزارش شده و اتصالات قسمت سیم پیچی موجب آتش سوزی قسمت موتور و جلوی خودرو شد و خسارات مالی فراوانی به بار آورد.

گفتنی است، عصر شنبه نیز یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور قروه به سنندج حدفاصل روستای کامشگران به علت سرعت غیر مجاز واژگون شد که تنها سرنشین آن به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی عروس و داماد قروه ای طعمه حریق شد

خودروی عروس و داماد قروه ای طعمه حریق شد