مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-16سياسي

ریشه انحرافات اجتماعی ضعف در باور به معاد است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نبی مکرم اسلام الگوی حسنه برای تمام بشریت است، گفت: ریشه تمام آسیب های اجتماعی به سبب ضعف در باور به معاد است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نبی مکرم اسلام الگوی حسنه برای تمام بشریت است، گفت: ریشه تمام آسیب های اجتماعی به سبب ضعف در باور به معاد است.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز 24 مهرماه، با دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری و دوری از صفات ناپسند، اظهار کرد: از دیدگاه اهل سنت ولادت نبی مکرم اسلام 12 ربیع الاول و از دیدگاه شیعیان 17 ربیع الاول است.

وی با اشاره به اینکه در آیه شریفه لَقَدْ کانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً نبی مکرم اسلام اسوه حسنه برای تمام بشریت است، تصریح کرد: راه رسیدن به تقوا قرار دادن نبی مکرم اسلام به عنوان الگو است شاهرخی با تاکید بر اینکه کسی که نبی مکرم اسلام را الگو قرار می دهد باید امیدش به خدا باشد و کسی که به خدا امیدوار باشد به خاطر فقر از بذل و بخشش خودداری نمی کند، افزود: کسی می تواند رسول اکرم(ص) را الگو قرار دهد که به معاد اعتقاد داشته باشد چراکه آسیب های امروز جامعه به سبب ضعف در اعتقاد به معاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه انحرافات اجتماعی ضعف در باور به معاد است

ریشه انحرافات اجتماعی ضعف در باور به معاد است