مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-16سياسي

افراد هم جنس واکسن ها را تزریق کنند


برای سایر دولت ها و مردم دنیا حدود شرعی معنا ندارد ولی در کشور ما این حدود باید رعایت شود بنابراین تا جایی که امکان داشته باشد در زدن واکسن افراد هم جنس واکسن ها را تزریق کنند و اگر اضطرار هم شد فیلم برداری و پخش نشود تا مردم .

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در قم گفت: برای سایر دولت ها و مردم دنیا حدود شرعی معنا ندارد ولی در کشور ما این حدود باید رعایت شود بنابراین تا جایی که امکان داشته باشد در زدن واکسن افراد هم جنس واکسن ها را تزریق کنند و اگر اضطرار هم شد فیلم برداری و پخش نشود تا مردم حس کنند احکام و حدود شرعی رعایت می شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار وزیر بهداشت و درمان کشور که عصر امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد بابیان اینکه مردم ما اهل فکر، تلاش، جهاد و بصیرت هستند و درعین حال از مراجع و علمای دین تبعیت می کنند، عنوان کرد: توصیه علما و مراجع به واکسن زدن و پخش تصاویر واکسن زدن مراجع و علما می تواند در تشویق مردم به واکسن زدن مؤثر باشد.

وی بابیان اینکه مردم تلاش می کنند که به دولت درزمینهٔ واکسیناسیون کمک کنند، افزود: مردم قم باید در این زمینه پیشتاز باشند زیرا قم آشیانه اهل بیت (ع) و مرکز انقلاب اسلامی است و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امور معنوی و مذهبی را هم با هدایت و همراهی مسئولان اجرا کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد هم جنس واکسن ها را تزریق کنند

افراد هم جنس واکسن ها را تزریق کنند