مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-16فناوري

نماد اعتماد الکترونیکی برای 2719 کسب و کار آنلاین در آذربایجان شرقی صادر شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است که برای 2 هزار و 719 کسب و کار آنلاین در استان نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد) صادر شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است که برای 2 هزار و 719 کسب و کار آنلاین در استان نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد) صادر شده است.

محمد فرزاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تایید کسب و کار اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی را دارد .

وی ادامه داد: اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی مورد توجه است.

فرزاد اهمیت کسب و کارهای آنلاین را برای توسعه جوامع و اشتغال پایدار در سطح جوامع امروزی را غیرقابل انکار دانست و گفت: مشاغل مختلف آذربایجان شرقی برای فعالیت در حوزه کسب و کارهای آنلاین استقبال خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد اعتماد الکترونیکی برای 2719 کسب و کار آنلاین در آذربایجان شرقی صادر شد

نماد اعتماد الکترونیکی برای 2719 کسب و کار آنلاین در آذربایجان شرقی صادر شد