مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-16سياسي

ثبت سالانه 1500 وقف جدید در کشور


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان اینکه سالانه بیش از 1500 وقف جدید در کشور به ثبت می رسد افزود: بیشتر این وقف ها متناسب با نیاز روز جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام غلامرضا عادل عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد با اشاره به بهره برداری از پروژه مسکن 32 واحدی موقوفه در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: کلنگ احداث شبستان امامزاده اسماعیل (ع) قزوین نیز امروز بر زمین زده شد.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 1500 وقف جدید در کشور به ثبت می رسد افزود: بیشتر این وقف ها متناسب با نیاز روز جامعه هستند و تلاش شده تا با این موقوفه ها نیازهای جاری مردم را رفع کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: امروز وقف فقط به حوزه های مذهبی و خاص محدود نشده است تا جایی که 30 شرکت دانش بنیان در ساختمان قدیم سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر شده و با سرمایه گذاری اوقاف محصولات خود را در بازار عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه به روزرسانی وقف در دستور کار سازمان اوقاف است، تأکید کرد: راه اندازی شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاری در این حوزه از برنامه های پیش روی سازمان اوقاف و امور خیریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سالانه 1500 وقف جدید در کشور

ثبت سالانه 1500 وقف جدید در کشور