مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-16سياسي

عدالت قضایی باید در جامعه محسوس باشد


قوه قضاییه و قضات باید قوانینی را که در آیین دادرسی نظام اسلامی وجود دارد به سرمنزل مقصود برسانند چراکه عدالت در بخش قضا باید در جامعه محسوس باشد.

- ، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری خوانسار، اظهار داشت: مبنای قضاوت تطبیق کامل با قوانین محکمه است بنابراین یکی از ارکان و ستون های اصلی نظام قضا و قضاوت است.

حوزه قضاوت مورد اعتماد مردم است وی تصریح کرد: حوزه قضاوت مورد اعتماد مردم است و مردم نیز حساسیت فوق العاده ای نسبت به این امور دارند چون با آن سر و کار دارند.

امام جمعه خوانسار گفت: یکی از مشروح ترین کتب فقهی کتاب قضا است که به آداب قاضی و تمام قواعد محکمه اشاره کرده است لذا فقهای ما در قضاوت شباهت گسترده دارند.

وی تأکید کرد: امیدوارم قوه قضاییه و قضات ما قواعد و قوانینی را که آیین دادرسی نظام اسلامی است به سرمنزل مقصود برسانند تا بتوانند عدالت در نظام اسلامی در بخش قضا ایجاد کنند.

در راستای احقاق حقوق عامه و رضایتمندی مردم تلاش خواهم داشت در ادامه رییس دادگستری خوانسار با بیان اینکه جو حاکم بر شهرستان خوانسار فرهنگی و اعتقادی است، اظهار کرد: در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار خوانسار سعی و تلاش لازم خواهم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت قضایی باید در جامعه محسوس باشد

عدالت قضایی باید در جامعه محسوس باشد