مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-16سياسي

دادستان: رسیدگی به موضوع پسماند سراوان گیلان


پرنده پسماند سراوان با ارجاع به هیئت کارشناسی و احضار بعضی از مسئولین و متولیان امر و استماع اظهارات شهود و مطلعین، مسیر مناسبی را طی می نماید و قطعا با هرگونه تخلف و ترک فعل یا سوء جریان دارای وصف مجرمانه بدون اغماض برخورد خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم .

- پرنده پسماند سراوان با ارجاع به هیئت کارشناسی و احضار بعضی از مسئولین و متولیان امر و استماع اظهارات شهود و مطلعین، مسیر مناسبی را طی می نماید و قطعا با هرگونه تخلف و ترک فعل یا سوء جریان دارای وصف مجرمانه بدون اغماض برخورد خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم شریف و دلسوز استان خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان، از رسیدگی قضایی به موضوع پسماند سراوان در دادسرای عمومی و انقلاب رشت خبر داد و گفت: تضییع حقوق عمومی در حوزه های مختلف به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی درخصوص پسماند سراوان قطعی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان، سید مهدی فلاح میری از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی استان خبر داد و اظهار کرد: رسیدگی قضایی به موضوع پسماند سراوان در دستور کار جدی دادسرای مرکز استان است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی دادسرای استان، افزود: رویکرد دستگاه قضایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: رسیدگی به موضوع پسماند سراوان گیلان

دادستان: رسیدگی به موضوع پسماند سراوان گیلان