مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-16سياسي

ضرورت تدوین سند ملی وقف


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیر سند ملی وقف هستیم، گفت: سازمان اوقاف مجری وقف در کشور است اما عملاً دیگر سازمان های کشور نیز در این امر دخیل هستند و در این میان خلأ قانونی وجود دارد که با .

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیر سند ملی وقف هستیم، گفت: سازمان اوقاف مجری وقف در کشور است اما عملاً دیگر سازمان های کشور نیز در این امر دخیل هستند و در این میان خلأ قانونی وجود دارد که با تدوین سند ملی وقف توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی این خلأ رفع خواهد شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل در نشست خبری با اهالی رسانه استان قزوین که عصر شنبه 24 مهر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه های هفته وقف طی سفر یک روزه به استان قزوین هفت پروژه به بهره برداری رسید و کلنگ یک پروژه نیز بر زمین زده شد.

امروز پروژه مسکن 32 واحدی موقوفه در استان به بهره برداری رسید؛ همچنین باغ پنج هکتاری وقف شده که به دلیل کشاورزی سنتی از رونق افتاده بود پس از وقف به امکانات روز در حوزه کشت بافت انگور تبدیل و با مساحت 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین سند ملی وقف

ضرورت تدوین سند ملی وقف