مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-16اقتصادي

مسؤولان چه تدابیری برای رفع چالش کم آبی سمنان دارند؟


سال هاست که استان سمنان با چالش کم آبی دست و پنجه نرم می کند و باید دید مسؤولان چه تدابیری برای رفع چالش کم آبی این استان دارند؟ - ه گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سال هاست که استان پهناور سمنان با چالش کم آبی دست و پنجه نرم می کند که البته استفاده نادرست از منابع آبی به بروز و ظهور این چالش دامن می زند.

استفاده بهینه از آب در وضع کنونی که با پدیده و بحران کم آبی مواجه هستیم، بهترین راهکار است؛ به ویژه این مهم باید در بخش های کشاورزی و صنعت مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

البته در کنار مدیریت مصرف آب در بخش های مختلف، باید دید که مسؤولان استان سمنان چه تدابیری برای رفع چالش کم آبی در این استان اندیشیده اند.

لزوم توسعه کشت گلخانه ای و آبیاری نوین در سمنان استاندار سمنان گفت: کمبود شدید آب از چالش ها و دغدغه های اصلی استان سمنان است که باید توجه جدی به مدیریت بهینه مصرف آب در این زمینه صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: دانشگاهیان، نخبگان و مدیران استان سمنان لازم است تا در زمینه مدیریت تولید، توزیع و مصرف آب ورود کرده و کمک کنند.

وی ادامه داد: در کنار طرح ها و اقدامات به منظور تأمین آب، نیاز است تا به صورت جدی در زمینه مصرف بهینه و صحیح آب نیز دقت شود و مدیریت صورت گیرد تا بتوانیم شاهد موفقیت در حوزه آب و رفع چالش ها و کمبودها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان چه تدابیری برای رفع چالش کم آبی سمنان دارند؟

مسؤولان چه تدابیری برای رفع چالش کم آبی سمنان دارند؟