مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-16سياسي

نظام پزشکی نمی تواند مراکز درمانی متخلف را پلمب کند


رییس شورای نظام پزشکی خوزستان با اشاره به نحوه برخورد با مراکز درمانی متخلف در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا گفت: سازمان نظام پزشکی وظیفه اطلاع رسانی و همکاری با ستاد مقابله با کرونا را دارد اما مسئولیت اجرایی ندارد و نمی تواند مکانی را پلمب کند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای نظام پزشکی خوزستان با اشاره به نحوه برخورد با مراکز درمانی متخلف در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا گفت: سازمان نظام پزشکی وظیفه اطلاع رسانی و همکاری با ستاد مقابله با کرونا را دارد اما مسئولیت اجرایی ندارد و نمی تواند مکانی را پلمب کند.

دکتر علی جواهرفروش زاده در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (24 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به علل واکسن گریزی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در مدت اخیر واکسیناسیون در پیک بیماری انجام می شد، برخی از افراد پس از دریافت واکسن و قبل از اینکه بدن حداکثر ایمنی را به دست بیاورد، به کرونا مبتلا می شدند که این مساله موجب برداشت های نادرست و واکسن گریزی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر با خروج از پیک و در شرایط بهتر، مردم واکسیناسیون بهتر را می پذیرند.

رییس شورای نظام پزشکی خوزستان با اشاره به انجام گشت های مشترک و بازدید از مراکز درمانی، گفت: به پزشکان و کادر درمان در خصوص تامین تهوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی نمی تواند مراکز درمانی متخلف را پلمب کند

نظام پزشکی نمی تواند مراکز درمانی متخلف را پلمب کند