مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-16سياسي

لایحه رتبه بندی معلمان با رأی بالا در مجلس تصویب می شود


لایحه رتبه بندی معلمان که فردا در مجلس اعلام وصول می شود در جلسات این هفته مجلس قطعا با رأی بالا تصویب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر شنبه در آیین افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی و درمانی فرهنگیان شهرستان نمین اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی معلمان و بازنشستگان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان است که با اقبال نمایندگان مجلس روبه رو شده و قطعاً این هفته به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با اعلام وصول نمایندگان درخواست تبصره یک ماده 100 را خواهند کرد تا بر اساس آیین نامه داخلی این مجلس تصویب و تأیید آن در اولویت قرار گیرد که امیدواریم بعد از تأیید شورای نگهبان دولت با تأمین اعتبار مورد نیاز از اول مهرماه شرایط اجرای این طرح را در احکام معلمان فراهم کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نمایندگان مجلس در جریان مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان قرار دارند و قطعاً در لایحه بودجه سال 1401 نیز به رغم شرایط خاص کشور سعی خواهند کرد تا معلمان و بازنشستگان را به صورت ویژه و فوق العاده ببینند.

نیکزاد به راه اندازی مرکز رفاهی و درمانی فرهنگیان در نمین اشاره کرد و افزود: با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال این پروژه در زمینی به مساحت 240 متر مربع شامل اتاق اسکان و بخش های درمانی و رفاهی آماده بهره برداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی معلمان با رأی بالا در مجلس تصویب می شود

لایحه رتبه بندی معلمان با رأی بالا در مجلس تصویب می شود