مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-16سياسي

پنج پروژه مهم و ضروری مرکز لرستان نیاز مبرم به تخصیص بودجه دارد


پنج پروژه مهم و ضروری که طرح مطالعاتی آنان به زودی به پایان میرسد نیاز مبرم به تخصیص بودجه و حمایت استاندار لرستان دارد.

- ایسنا/لرستان شهردار خرم آباد گفت: پنج پروژه مهم و ضروری که طرح مطالعاتی آنان به زودی به پایان میرسد نیاز مبرم به تخصیص بودجه و حمایت استاندار لرستان دارد.

سعید فتوحی در دیدار با استاندار لرستان اظهار کرد: این پنج پروژه مهم و ضروری شامل احداث فاز اول شبکه دفع آب های سطحی، فاز اول تعریض بلوار انقلاب، احداث پل ماسور، احداث تقاطع غیرهمسطح شریعتی و احداث پارک گفت وگو(پادگان صفر هفت) نیاز به حمایت شخص استاندار و تخصیص بودجه لازم برای اجرا داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی ها، و آب گرفتگی های سطحی با اعتبار 3 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اجراست.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: دفع آب های سطحی سه راهی گلدشت تا انتهای شهرک حکمت که عملیات کامل آن 3000 مترطول بوده، 1100 مترمربع از آن باقی مانده است.

فتوحی اضافه کرد: برای هدایت آب های سطحی شصت متری به سمت پل 9 دی بالغ بر 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: پروژه بام خاطره در محله پشت بازار به رغم اینکه هیچ اعتباری در سال 1400 برای آن پیش بینی نشده است، اما این روزها در حال راه شکافی هستیم و 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پروژه مهم و ضروری مرکز لرستان نیاز مبرم به تخصیص بودجه دارد

پنج پروژه مهم و ضروری مرکز لرستان نیاز مبرم به تخصیص بودجه دارد