مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-16اقتصادي

کشف 400 تن مواد اولیه پتروشیمی در کهریزک


رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری از کشف و ضبط بیش از 400 تن مواد اولیه پتروشیمی به دلیل عرضه خارج از شبکه در یکی از انبارهای فاقد مجوز کهریزک در شهرستان ری به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ علی منصوری رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در حاشیه بازدید از انبارهای غیرمجاز بخش کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپو در طرح مبارزه با قاچاق، عرضه خارج از شبکه و احتکار کالاهای اساسی، پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در عملیاتی موفق به شناسایی مجموعه انبارهای غیرمجاز در سطح شهرستان شد.

وی گفت: در این عملیات بیش از 400 تن مواد پتروشیمی به دلیل عرضه خارج از شبکه از یک انبار غیرمجاز در بخش کهریزک کشف و کلیه اقلام موجود تا پیگیری قضایی ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری ادامه داد: ارزش ریالی این محموله مواد اولیه پتروشیمی در حدود 160 میلیارد ریال بود که به مقام قضایی تحویل خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: واحد شناسایی شده یک کارگاه تولیدی مواد پلاستیک است که فاقد مجوز انبارداری بود که با دپو مواد اولیه پتروشیمی اقدام به عرضه خارج از شبکه در بازار آزاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400 تن مواد اولیه پتروشیمی در کهریزک

کشف 400 تن مواد اولیه پتروشیمی در کهریزک