مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-16پزشكي

کارت واکسن برای ورود به استخرها الزامی است


استخرهای اراک با مصوبه استانی بازگشایی شده اما داشتن کارت مؤید تزریق 2 دُز واکسن کرونا برای ورود افراد به استخرها الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجدد وارد شیب افزایشی شده و تجربه پیک های قبلی این بیماری نشان داده که با تغییر رنگ ها یک عادی انگاری در جامعه رخ می دهد و پس از آن آمارها افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: اگر عادی انگاری که مجدد در جامعه پیش آمده ادامه یابد، پیک پنجم که هنوز به نقطه پایانی نرسیده وارد مرحله ششم می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان استان مرکزی به شدت خسته است، اظهار کرد: شروع پیک دیگری از بیماری، عواقب خوبی در پی ندارد.

همچنین نباید برخی تصمیمات منجر به ایجاد پیک های دیگر و خستگی مضاعف کادر بهداشت و درمان شود.

تصاویر ازدحام در استخرهای بازگشایی شده نگران کننده است وی اظهار کرد: استخرهای اراک به دلیل مشکلات اقتصادی و برخلاف پروتکل های ملی و با مصوبه استانی بازگشایی شده اما جای تأسف دارد که تصاویری که از استخرهای بازگشایی شده دیده می شود و ازدحام بالای جمعیت نگران کننده است.

جمالیان گفت: اگر قرار است استخرها بازگشایی شود باید همه استخرها بازگشایی شود و تعطیلی برخی از آنها موجب ازدحام جمعیت در استخرهای فعال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن برای ورود به استخرها الزامی است

کارت واکسن برای ورود به استخرها الزامی است