مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-16اقتصادي

بازدید وزیر صمت از مجتمع صنعتی آرین پارس موتور


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ساعات پایانی روز جمعه 23مهرماه از مجتمع صنعتی آرین پارس موتور واقع در شهر خمین بازدید کرد.

- بازدید وزیر صمت از خودروساز تازه نفس در شهر خمین مجتمع صنعتی آرین پارس موتور واقع در خمین، میزبان سفر فشرده وزیر صمت به استان مرکزی در روز جمعه بود که با پیگیری های نماینده مجلس این شهر در خلال بازدید فشرده وزیر صمت، در ساعات پایانی شب امکان این بازدید فراهم شد.

سید رضا فاطمی امین؛ وزیر صمت در این بازدید ضمن ابراز خشنودی از روند فعالیت این مجموعه از سالن تولید و کنترل کیفیت این مجموعه بازدید کرد و دستوراتی نیز در جهت رفع مشکلات و موانع تولید در این واحد صنعتی صادر شد.

عزیز الله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، علی رضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان مرکزی و شهرستان خمین در این بازدید وزیر صمت را همراهی کردند.

مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با ظرفیت تولید سالانه 60هزار دستگاه انواع خودرو، عضوی از گروه آرین سرمایه است که پیشتر در قالب مجموعه آرین موتور اقدام به واردات خودروهای سواری میتسوبیشی و DS می کرد اما به واسطه اوج گیری تحریم ها، مسیر تولید را در پیش گرفته و در همین راستا یکی از سایت های تولیدی سایپا که در راستای محرومیت زدایی از منطقه شهر خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر صمت از مجتمع صنعتی آرین پارس موتور

بازدید وزیر صمت از مجتمع صنعتی آرین پارس موتور