مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-16سياسي

نگرانی آیت الله حسینی بوشهری از وضعیت فرهنگی قم


رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وضع فرهنگی شهر را نگران کننده دانست و گفت: این امر با مبارزه با معلول حل نمی شود بلکه باید علت را مورد توجه قرار داد تا خود به خود معلول ها نیز مرتفع گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و شهردار قم، از اهتمام ویژه شهردار و شورای شهر، نسبت به مسائل شهری قدردانی کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام می فرماید: انّی ما اخاف علی امتی الفقر ولکن اخاف علیهم سوء التدبیر ؛ پیامبر در این عبارت از بی برنامگی و سوء مدیریت ابراز نگرانی می کند که الحمدلله با توجه به گزارشی که قرائت شد، معلوم می شود شورا و شهردار اهتمام ویژه ای به مدیریت نیازهای شهر دارند.

او در ادامه به بیان رسالت شورای شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر در کنار رسالت عمرانی خود، یک رسالت فرهنگی نیز دارند و تمامی فعالیت ها، خصوصاً پروژه های عمرانی، باید با پیوست فرهنگی صورت پذیرد و به عبارت دیگر، مسئله فرهنگ، در شهر مقدس قم، باید در اولویت باشد.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به اهمیت همدلی و انسجام در بین اعضای شورا و همچنین بین شورا و شهردار اشاره کرد و افزود: جلوی اختلاف سلیقه ها را نمی توان گرفت اما این نباید به ناهماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آیت الله حسینی بوشهری از وضعیت فرهنگی قم

نگرانی آیت الله حسینی بوشهری از وضعیت فرهنگی قم