مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-16بين الملل

«نبیه بری» خواستار کناره گیری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت شد


رییس پارلمان لبنان از «هنری الخوری» وزیر دادگستری خواست تا «طارق البیطار» بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت را برکنار کند.

- نبیه بری خواستار کناره گیری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت شد رییس پارلمان لبنان از هنری الخوری وزیر دادگستری خواست تا طارق البیطار بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت را برکنار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه تلویزیونی الجدید لبنان به نقل از منابع قضایی این کشور گزارش داد که نبیه بری از الخوری خواست تا راه حلی برای کوتاه شدن دست بیطار از انجام تحقیقات درباره پرونده انفجار بندر بیروت بیابد.

الجدید ساعاتی قبل هم در گزارشی اعلام کرد که نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان، سهیل عبود رییس شورای قضایی این کشور، قاضی غسان عویدات و هنری الخوری با یکدیگر دیدار داشته و در رابطه با طارق البیطار بازپرس پرونده انفجار بیروت رایزنی کردند.

تحقیقات درباره انفجار چهار اوت 2020 در بندر بیروت پایتخت لبنان پس از درخواست اخراج قاضی تحقیق کننده در مورد این انفجار، بار دیگر متوقف شد.

وکلای علی حسن خلیل وزیر دارایی سابق و غازی زعیتر، وزیر سابق حمل و نقل این کشور علیه طارق بیطار شکایت کرده و خواستار برکناری او شده اند.

روز چهارم اوت 2020 پس از آتش سوزی در انبار حاوی مواد منفجره در بندر بیروت، انفجار بسیار قوی رخ داد که کل شهر را به لرزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نبیه بری» خواستار کناره گیری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت شد

«نبیه بری» خواستار کناره گیری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت شد