مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-16سياسي

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی در یک ماه آینده


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان ماه از احتمال افزایش محدودیت ها در یک ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان ماه از احتمال افزایش محدودیت ها در یک ماه آینده خبر داد.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (24 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تناقضی بین رنگ بندی و اعمال محدودیت ها وجود دارد؛ به طور مثال اکنون شادگان در وضعیت آبی قرار دارد اما در این شهر مشکل داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص اعمال محدودیت هوشمند، افزود: در برخی اصناف و بازارها میزان پوشش واکسیناسیون بالا و رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است بنابراین باید این مشاغل باز باشند اما برای اصنافی که در این زمینه مشکل دارند باید محدودیت اعمال شود.

نمی شود محدودیت ها برای همه یکسان اعمال شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان ماه تصریح کرد: احتمالا در یک ماه آینده باید محدودیت ها افزایش یابند بنابراین باید از هم اکنون مشوق هایی برای اصنافی که واکسیناسیون را انجام داده اند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی در یک ماه آینده

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی در یک ماه آینده