مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-16اقتصادي

تاسیس شرکت سوخت توسط حزب برادران; حرکتی محرومیت زدا در دل حکومتی استبدادی


ناامنی گسترده اطراف شیراز و سرمای بیش از حد زمستانی، مشکلاتی را برای شهروندان به ویژه مردم محروم، به وجود آورد و قیمت سوخت به شدت افزایش یافت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از اساسی ترین اقدامات حزب برادران، تأسیس شرکت سوخت است که در سال 1321 و به دنبال بروز مشکلات سوخت شهری در شیراز پیش آمد.

یکی دیگر از اقدامات موثر حزب برادران، تشکیل هیئت خردسالان است که با ثبت نام از کودکان شیرازی جهت آشنایی با علوم و آموزش دینی و حرفه ای شروع به کار نمود.

هدف اصلی از تشکیل این هیئت، سامان دادن به وضعیت نامناسب خردسالان و کودکان بوده است که در سال های پس از جنگ در وضعیت نامناسبی قرار داشته اند.

فعالیت های حزب برادران به تبلیغات دینی محدود نمی شد و این حزب برای جذب و جلب جوانان اقدام به تأسیس باشگاه ورزشی برادران نمود که در آن عده ای زیادی از جوانان شیرازی ثبت نام کرده و با حمایت مالی حزب، فعالیت ورزشی می کرده اند.

سید نورالدین شیرازی، یکی از علمایی بود که در آن دوران در جهت مقابله با نظریات ضد دینی برخی از معاندان و تجددگرایان، اقدامات گسترده ای کرد که شامل، سخنرانی، برگزاری میتینگ و نشر مقالات مختلف بوده است.

مقالات مختلف سید نورالدین شیرازی که جوابیه ای او نسبت به اظهارات این افراد بوده است در سال 1324 در کیهان منتشر می شد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس شرکت سوخت توسط حزب برادران; حرکتی محرومیت زدا در دل حکومتی استبدادی

تاسیس شرکت سوخت توسط حزب برادران; حرکتی محرومیت زدا در دل حکومتی استبدادی