مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-16سياسي

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها و مجموعه های دانشجویی را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید یوسفی امروز در دوره توانمندسازی علمدار ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های استان فارس، یکی از عوامل اصلی تحول دانشگاه ها و حرکت  به سمت دانشگاه اسلامی را ایجاد جوشش و تغییر از درون توسط دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی در این راستا رسالتی تاریخی و نقشی جدی دارند.

  یوسفی با بیان اینکه توان علمی ورود به عرصه های مختلف، توانمندی در انجام چرخه کامل حل مسئله و گستره مأموریتی در سطوح مختلف جغرافیایی از  ویژگی های منحصر به فرد بسیج دانشجویی است اضافه کرد: با توجه به تنوع رشته های دانشگاهی، بسیج دانشجویی می تواند در عرصه های موردنیاز جامعه ورود کند که عرصه های اقتصادی، معیشتی، سیاسی، حقوقی، فرهنگی، تربیتی، فنی، مهندسی، بهداشت و درمان، هنر، ادبیات و.

برخی از آنها است.

  وی بیان داشت: بهره مندی بسیج دانشجویی از ظرفیت بدنه متخصص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که علاقمند و مستعد ورود در حیطه حل علمی مسائل جامعه است، توان علمی این تشکل را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند