مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-16اجتماعي

بارش باران در شمال و شمال شرق از اواخر هفته/هوای کشور خنک می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 26 مهر در غرب و شمال غرب کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در استان های ساحلی خزر، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی نقاط اردبیل، گیلان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان های شرقی و غربی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم و این شرایط فردا در گیلان و شمال اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی ادامه دارد.

  وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین شمال آذربایجان غربی و استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با نفوذ جریانات شمالی بارش در استان های ساحلی خزر و سپس شمال شرق کشور افزایش می یابد.

ضیاییان اضافه کرد: روز دوشنبه 26 مهر در غرب و شمال غرب کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و روز پنجشنبه در شمال شرق کاهش محسوس دما خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در شمال و شمال شرق از اواخر هفته/هوای کشور خنک می شود

بارش باران در شمال و شمال شرق از اواخر هفته/هوای کشور خنک می شود