مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-16سياسي

ثبت 48 نشانه جغرافیایی حوزه فرش دستباف در داخل و 29 فرش در سطح بین المللی


سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) نخستین مصاحبه از اولین شماره مجله خبری آسیا و اقیانوسیه خود را به رییس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اختصاص داد.

- ، همزمان با برگزاری شصت ودومین نشست سالانه مجمع عمومی وایپو (سازمان جهانی مالکیت معنوی) نخستین مصاحبه تخصصی با رییس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت پذیرفت.

میرطاهری، ضمن اشاره به سوابق خود، در خصوص آخرین وضعیت مالکیت معنوی، چشم اندازهای سال های آتی، صنایع نوآور ایران، اهمیت فرهنگی و اقتصادی فرش دست باف ایران و حمایت از آن و سایر موضوعات مرتبط با این نشریه تخصصی گفتگو نموده است.

رییس مرکز مالکیت معنوی در بخش نخست مصاحبه، ضمن معرفی ساختار مرکز مالکیت معنوی، به وظایف و مأموریت های این مرکز در حمایت از مالکیت های صنعتی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی مالکیت معنوی اشاره و اظهار داشت: ایران تا کنون به 8 معاهده از مجموع 17 معاهده مؤثر تحت مدیریت وایپو در حوزه مالکیت صنعتی ملحق گردیده و عن قریب نیز به موافقت نامه های وین و استراسبورگ و سند ژنو لیسبون ملحق خواهد شد.

میرطاهری در خصوص وضعیت ایران در آخرین رتبه بندی شاخص جهانی نوآوری (GII) گفت: جمهوری اسلامی ایران با رشد 7 پله ای نسبت به سال گذشته، در حال حاضر دومین صنعت نوآور در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 48 نشانه جغرافیایی حوزه فرش دستباف در داخل و 29 فرش در سطح بین المللی

ثبت 48 نشانه جغرافیایی حوزه فرش دستباف در داخل و 29 فرش در سطح بین المللی