مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16فناوري

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟


یکی از متهمان کندی اینترنت، آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری کلاس های دانشجویان و دانش آموزان به صورت مجازی اعلام شده است.

- انتظار برای حل نقاط دارای ضعف در شبکه ارتباطی کشور و افزایش کیفیت خدمات اپراتورهای اینترنت در حالی است که برخی خبرها از وجود مشکل در کمبود پهنای باند اینترنت کشور حکایت دارد، به نحوی که مدیران برخی اپراتورهای اینترنتی اذعان دارند که مشکل از زیرساخت های خدماتی آن ها نبوده بلکه پهنای باندی که از شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت می کنند، کاهش یافته و با افت کیفیت مواجه است.

این در حالی است که با افزایش مصرف اینترنت در کشور، نیاز است که ماهانه به میزان پهنای باند کشور افزوده شود اما این طور که ادعا می شود شرکت ارتباطات زیرساخت برای خرید پهنای باند بین الملل با مشکلاتی روبه رو است و به همین دلیل ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور به حد اشباع رسیده و این مشکل در زمان پیک مصرف، نمود بیشتری دارد.

سایت رادارهای ابرآروان هم که وضعیت ارتباطات اینترنت ایران را براساس اطلاعات زیرساخت کشور در لحظه رصد می کند، نشان می دهد که وضعیت اختلال اینترنتی در ایران به اوج خود در شهرهای مختلف رسیده است.

با این حال مدیران بیشتر شرکت های اینترنتی، اعلام کرده اند که این مشکل ربطی به زیرساخت های شبکه آن ها ندارد و پهنای باندی که از شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟