مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-16اقتصادي

پیش بینی 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای نیمسال اول تحصیلی، حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی پیش بینی شده که نسبت به سال تحصیلی قبل 30 درصد افزایش دارد و ترکیب وام های دانشجویی در سال تحصیلی جدید تغییری نخواهد داشت.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای نیمسال اول تحصیلی، حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی پیش بینی شده که نسبت به سال تحصیلی قبل 30 درصد افزایش دارد و ترکیب وام های دانشجویی در سال تحصیلی جدید تغییری نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و پایداری شرایط شیوع ویروس کرونا، همانند سه ترم گذشته همه دانشجویان به جز آن هایی که پایان نامه یا رساله دارند، باید به شیوه مجازی سر کلاس درس حاضر شوند.

حتی نودانشجویانِ همه مقاطع تحصیلی دانشگاه های کشورهم به صورت غیر حضوری واحدهای درسی را پشت سر می گذرانند تا درگیر بیماری کرونا و شیوع آن در میان آحاد جامعه نشوند.

وی اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان در همین راستا و به منظور همراهی با شرایط دانشجویان، مقدماتی در خصوص پرداخت وام های دانشجویی ایجاد می کند تا موجب رفع بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی

پیش بینی 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی