مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16اجتماعي

صدور 29 اخطاریه زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ازاخطاریه به 29 متخلف زیست محیطی در استان خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست در راستای قوانین و مقررات زیست محیطی و وظایف ذاتی خود بطور مستمر و فصلی از واحد های صنعتی و تولیدی استان بازدید و نسبت به بررسی آلودگی احتمالی آن ها اقداماتی را انجام داده است.

سید اسدالله هاشمی افزود: مطابق با قانون، پس از بازدید در صورت آلودگی، برای صنعت مربوطه اخطاریه زیست محیطی مدت دار صادر می شود، چنانچه پس از زمان تعیین شده، برای رفع آلودگی اقدامی نشود مسئول یا مالک آن صنعت به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری 4 تصفیه خانه بدلیل عدم تصفیه مناسب فاضلاب و عدم رعایت استاندارد ها پس از اخطاریه های صادره و رفع نکردن آلودگی ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

هاشمی افزود: در ارتباط با پسماند، پساب و آلودگی صنایع، یکی از شهرداران استان به دلیل عدم دفن و دفع اصولی پسماند های تولیدی، شهرداردیگر بدلیل پساب کشتارگاه، شهردار دیگری به دلیل پساب کارخانه تولیدی شن و ماسه و شهردار دیگری به دلیل عدم رعایت استاندارد های زیست محیطی و ایجاد آلودگی، علاوه بر معرفی به عنوان صنایع آلاینده به مراجع قضایی نیز معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 29 اخطاریه زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد

صدور 29 اخطاریه زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد