مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16سياسي

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد


آیت الله صدیقی و دکتر سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

- آیت الله صدیقی و دکتر سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله صدیقی در این دیدار که معاونین حوزه های علمیه نیز حضور داشتند اظهار کرد: همان طور که انقلاب از حوزه ها آغاز گردید، می طلبد حضرتعالی پرچمدار انقلاب در حوزه فریضتین باشید و انقلابی در این خصوص از حوزه های علمیه شروع شود که نتیجه آن تحولی بزرگ در سطح تبدیل فرهنگ اسلامی به فرهنگ رفتاری در سایه ولایت فقیه، توجه و دعای امام عصر (عج) باشد.

آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور در این دیدار گفت: ما به سهم خود در حوزه های علمیه از فعالیت ها و اقدامات و تلاش های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکر می کنیم.

امیدوارم در ارتباط با امربه معروف و نهی از منکر به یک بیداری جدید برسیم و حس کنیم که نیاز دنیا و آخرت ماست و لازم است که احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد