مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-16پزشكي

38 درصد جامعه پرستاری نیازمند خدمات روانشناختی


معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت فعال شدن گروه های مددکاری و روانشناختی برای همه کارکنان نظام سلامت، گفت: حرفه پرستاری شغل سخت و پر استرسی است و پرستاران با درد و رنج مردم سروکار دارند و شیفت های نامتعارف و سنگین نیز بر سختی این شغل افزوده .

- معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت فعال شدن گروه های مددکاری و روانشناختی برای همه کارکنان نظام سلامت، گفت: حرفه پرستاری شغل سخت و پر استرسی است و پرستاران با درد و رنج مردم سروکار دارند و شیفت های نامتعارف و سنگین نیز بر سختی این شغل افزوده است و 38 درصد جامعه پرستاری نیازمند خدمات روانشناختی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی با اشاره به گسترش پاندمی کووید 19 از سال 2019، اظهارکرد: پاندمی کووید 19 علاوه بر پیامدهایی که به عنوان یک بیماری عفونی داشت، بسیاری از معادلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در جهان تغییر داد و بسیاری از تعاریفی که در جغرافیا و سلامت قبل از آن متصور بود و یا یک موضوع علمی در مجامع مختلف شناخته می شد، دستخوش تغییر شد.

وی با بیان اینکه در دوران کووید 19 تبعات اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی بسیار بیشتر از تبعات سلامت جسمانی جهان را تحت تاثیر قرارداده است، افزود: تحقیقات مختلفی در حوزه کووید علاوه بر درمان و مراقبت انجام شده و آخرین مطالعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 درصد جامعه پرستاری نیازمند خدمات روانشناختی

38 درصد جامعه پرستاری نیازمند خدمات روانشناختی