مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-16سياسي

آزمون روحانیان عمره در هفت منطقه کشور برگزار می شود


مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری آزمون طرح تبدیل وضعیت روحانیون عتبات به روحانیون عمره در روز 30 مهرماه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی پروانه از برگزاری آزمون طرح تبدیل وضعیت روحانیون عتبات به روحانیون عمره در روز 30 مهرماه 1400 خبر داد و گفت: کسانی که از طریق سایت آزمون مدیریت جذب و سازماندهی بعثه ثبت نام کرده و مدارک در خواستی را به مناطق اعلام شده ارسال کرده اند و مورد تأیید قرار گرفته است کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت آزمون به آدرس azmoon.

hajj.

ir برای آن ها صادر می شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در هفت منطقه شامل استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، قم، تهران، فارس و کرمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: محل برگزاری آزمون بر اساس منطقه انتخابی هر داوطلب تعیین و کارت ورود به جلسه امتحان بر همین اساس صادر شده است.

حجت الاسلام پروانه، داشتن حداقل سابقه 5 سفر اعزام به عتبات عالیات را از جمله شرایط شرکت در این آزمون عنوان و خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه تمامی داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون روحانیون عمره در سایت azmoon.

hajj.

ir قرار گرفته است و داوطلبان باید با مراجعه به این سایت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون روحانیان عمره در هفت منطقه کشور برگزار می شود

آزمون روحانیان عمره در هفت منطقه کشور برگزار می شود