مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-16اقتصادي

بخت بسته فروش صنایع دستی باز می شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: با حمایت شورا و دیگر سازمان ها و اختصاص فضاهای شهری برای ارائه محصولات صنایع دستی، - ایسنا/فارس نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: با حمایت شورا و دیگر سازمان ها و اختصاص فضاهای شهری برای ارائه محصولات صنایع دستی، بخت بسته این صنایع باز شده و بازار فروش آن رونق می یابد.

افسانه خواست خدایی شنبه 24 مهرماه در حاشیه بازدید از نخستین مرکز کارآفرینی و اشتغال هنرهای سنتی و صنایع دستی شیراز با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز مزین به گنجینه و میراث معنوی بزرگی از هنرهای سنتی و صنایع دستی فاخر است، بر حفظ و ترویج این هنرها تاکید کرد.

او، ایجاد بستر مناسب برای کمک به حفظ و ترویج رشته های مهم صنایع دستی و جلوگیری از منسوخ شدن آنها و حمایت از صاحبان صنایع، حرف و استادکاران و ایجاد فضای آموزشی را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز برشمرد.

عضو هیات رییسه شورای شهر شیراز همچنین با اشاره به حضور اساتید برجسته هنرهای سنتی در این مرکز عنوان کرد: کارگاه های آموزشی و تولیدی کاشی هفت رنگ، گچبری سنتی، پیکر تراشی، تابلو فرش، منبت، مشبک، خاتم سازی، جوک، خوشنویسی، نقاشی و نگارگری در این مرکز فعالیت دارند که با حمایت از این هنرهای دستی و سنتی می توان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت بسته فروش صنایع دستی باز می شود

بخت بسته فروش صنایع دستی باز می شود