مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-16سياسي

کمال انسان در گرو داشتن امکانات نیست


نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کمال انسان در رعایت حدود و تقوای الهی است، گفت: عدم وابستگی دنیایی و بریدن از تعلقات مادی ویژگی مهم آیت الله اشرفی اصفهانی بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در مراسم یادواره  325 شهید محله خوزان خمینی شهر اظهار کرد: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی با محرومیت های ظاهری در زندگی عمر پربرکتی را  در دفاع از امام و انقلاب رقم زدند و در نهایت شهادت نصیب ایشان شد .

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت:روحیه قوی ، ایمان سرشار، خلوص و زهد در زندگی،تعبد، تقید به دستورات دینی، تواضع در مقابل امام راحل، ترویج انقلاب اسلامی، حضور در جبهه های جنگ از ویژگی های مهم آیت الله اشرفی اصفهانی به عنوان  یک شخصیت بی نظیر بود .

وی بابیان اینکه زندگی ایشان برای همه ما درس عبرتی است، گفت: تجلیل از چنین شخصیتی برای اعلام هویت خود ماست .

  مهدوی با اشاره به اینکه شهید آیت الله اشرفی افتخاری برای خمینی شهر محسوب می شوند، تصریح کرد: آیت الله اشرفی با وجود سن زیاد آرزوی شهادت را داشتند، مردم استان اصفهان و ملت ایران به وجود چنین  شخصیتی افتخار می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره  اینکه آیت الله اشرفی ده سال از عمر خود را در شهر کرمانشاه گذراندند، گفت: مردان بزرگ الهی محدود به یک سرزمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال انسان در گرو داشتن امکانات نیست

کمال انسان در گرو داشتن امکانات نیست