مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-16اقتصادي

کاهش زمان صدور کارت سوخت/ ابطال کارت در باجه معطله پس از 6 ماه


سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از ابطال کارت های سوخت صادر شده و موجود در باجه های معطله پس از گذشت 6 ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر زمان صدور کارت های سوخت کاهش یافته است.

- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از ابطال کارت های سوخت صادر شده و موجود در باجه های معطله پس از گذشت 6 ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر زمان صدور کارت های سوخت کاهش یافته است.

فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به زمان صدور کارت سوخت گفت: این فرایند به روز شده و به محض اینکه فرد درخواست خود را در پلیس +10 ثبت می کند 20 روز زمان فرایند صدور کارت طول می کشد که شامل راستی آزمایی ناجا، راستی آزمایی شرکت ملی پخش، شخصی سازی اطلاعات کارت سوخت و نهایتا پاکت گذاری کارت است و تا زمانی که کارت تحویل اداره پست می شود حدودا 20 روز زمان می برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صدور کارت سوخت به روز است و به محض اینکه مالکان خودرو در خواست خود را ثبت می کنند می توانند به سامانه www.

epolice.

ir مراجعه و فرایند را مشاهده کنند، ادامه داد: در این سامانه تمام مراحل صدور کارت سوخت درج شده و زمانی که کارت صادرمی شود مالک خودرو می تواند پس از صدور کارت سوخت و تعیین بارکد پستی آن در سایت مذکور با مراجعه به باجه پستی مشخص و به همراه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت کارت خود اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور کارت سوخت/ ابطال کارت در باجه معطله پس از 6 ماه

کاهش زمان صدور کارت سوخت/ ابطال کارت در باجه معطله پس از 6 ماه