مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-16اجتماعي

گیت کنترل تردد و گسترش کاربرد آن


گیت کنترل تردد نیاز دنیای شلوغ و پر همهمه امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دژبان، ممکن است شما هم وقتی به سازمان های بزرگ می روید، این سؤال برایتان پیش آمده باشد که ورود و خروج این حجم آدمی که روزانه در آنجا رفت و آمد می کنند، چطور ثبت می شود.

وجود گیت ها در ایستگاه های مترو، ورزشگاه ها و همچنین بسیاری از مراکز تجاری و اداری و سازمان های دولتی و به علاوه مکان هایی که به امنیت ویژه نیازمندند، لازم به نظر می رسد.

اگر مدیر یک سازمان هستید و تأمین امنیت کارکنان برایتان مهم است، می توانید برای تهیه هر نوع گیت ترددی به وب سایت شرکت پیام گستر فاوا مراجعه کنید.

شرکتی که در طی 24 سال فعالیت گسترده، سابقه درخشانی را در زمینه طراحی سایت، تولید انواع نرم افزارهای تحت وب و ویندوز، اجرای شبکه های کامپیوتری، پیاده سازی پروژه های چند رسانه ای و طراحی بانک های اطلاعاتی و سامانه های امنیتی برای خود رقم زده است.

گیت کنترل تردد چیست؟ گیت کنترل تردد همان طور که از نام آن بر می آید، ابزاری است برای کنترل کردن ورود و خروج افراد به مکانی که گیت در آنجا نصب شده است.

با توجه به پیشرفت فناوری وجود چنین سیستم هایی در سازمان و شرکت ها ضروری به نظر می رسد و نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیت کنترل تردد و گسترش کاربرد آن

گیت کنترل تردد و گسترش کاربرد آن