مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-16سياسي

قاضی زاده هاشمی: 105 ایثارگر در 5 سال گذشته حائز رتبه های زیر 100 کنکور شده اند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جامعه ایثارگری همواره در زمینه دستاوردهای علمی عملکرد درخشانی داشته است، گفت: در طول 5 سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست بررسی نقش نخبگان شاهد و ایثارگر در پویش جهادی تبیین حقایق با حضور  سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول زاده و به صورت هم زمان از طریق ویدئوکنفرانس در استان های سراسر کشور امروز (شنبه 24 مهرماه) برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی در این نشست ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، حضور نخبگان شاهد و ایثارگر را فرصت و موقعیتی مناسب برای کشور دانست و گفت: این عزیزان از خانواده هایی هستند که نسبت به مسائل و مشکلات بی تفاوت نبوده اند و این روحیه و نوع نگاه همچنان در وجود آنان جاری است.

وی افزود: ظرفیت های این عزیزان می تواند فراتر از بنیاد شهید و امور ایثارگران و حتی کشور به کار گرفته شود و در عرصه های بین المللی نیز از حضور آنان بهره گرفت.

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: از تشکل ها و نخبگان شاهد و ایثارگر نیز می خواهیم به عنوان ناظری قوی موضوعات و فعالیت های بنیاد و موارد مربوط به جامعه ایثارگری را تحت نظر داشته باشند و مسائل و نظرات خود را به بنیاد شهید و امور ایثارگران منعکس کنند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: 105 ایثارگر در 5 سال گذشته حائز رتبه های زیر 100 کنکور شده اند

قاضی زاده هاشمی: 105 ایثارگر در 5 سال گذشته حائز رتبه های زیر 100 کنکور شده اند