مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-16ورزشي

افتتاح 16 طرح ورزشی استان یزد همزمان با هفته تربیت بدنی


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح و بهره برداری 16 طرح ورزشی شامل زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی در مناطق مختلف استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح و بهره برداری 16 طرح ورزشی شامل زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی در مناطق مختلف استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

مسعود شریعتی امروز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز پارالمپیک و آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: خوشبختانه استان یزد براساس ارزیابی های کشوری در حوزه هماگانی کردن ورزش طی پنج سال متوالی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی حضور بیش از 100 تیم ورزشی استان در لیگ های کشوری را حاصل اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش قهرمانی خواند و گفت: طی این سال ها اقدامات خوبی هم در همگانی کردن رشته های ورزشی و هم در بخش ورزش بانوان و نیز در ورزش ادارات غیر ورزشی در استان صورت گرفته ولی با این حال ناکافیست.

این مسئول به تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی استان با وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: در طی سالهای اخیر 235 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی استان اصافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 طرح ورزشی استان یزد همزمان با هفته تربیت بدنی

افتتاح 16 طرح ورزشی استان یزد همزمان با هفته تربیت بدنی