مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-16سياسي

عمده وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: از تشکل ها و نخبگان شاهد و ایثارگر می خواهیم به عنوان ناظری قوی موضوعات و فعالیت های بنیاد و موارد مربوط به جامعه ایثارگری را تحت نظر داشته باشند و مسائل و نظرات خود را به بنیاد شهید و امور .

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: از تشکل ها و نخبگان شاهد و ایثارگر می خواهیم به عنوان ناظری قوی موضوعات و فعالیت های بنیاد و موارد مربوط به جامعه ایثارگری را تحت نظر داشته باشند و مسائل و نظرات خود را به بنیاد شهید و امور ایثارگران منعکس کنند و در واقع چشم ناظر بنیاد باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی نقش نخبگان شاهد و ایثارگر در پویش جهادی تبیین حقایق روز شنبه 24 مهرماه با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول زاده و به صورت هم زمان از طریق ویدئوکنفرانس در استان های سراسر کشور برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی در این نشست ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، حضور نخبگان شاهد و ایثارگر را فرصت و موقعیتی مناسب برای کشور دانست و گفت: این عزیزان از خانواده هایی هستند که نسبت به مسائل و مشکلات بی تفاوت نبوده اند و این روحیه و نوع نگاه همچنان در وجود آنان جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی است

عمده وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی است