مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16سياسي

برای تغییر در بدنه مدیریت فرهنگ و ارشاد قزوین ثانیه شماری می کنم


یک نویسنده و فعال فرهنگی ضمن انتقاد از وضعیت شعر و ادبیات در قزوین، گفت: بنده به عنوان یک عضو کوچک فرهنگی استان قزوین اگر از جانب مدیرکل و معاونت فرهنگی ارشاد احساس امنیت و همدلی نداشته باشم نمی توانم مفید و مثمر ثمر عمل کنم و اکنون به شدت برای تغییر فضای .

- ایسنا/قزوین یک نویسنده و فعال فرهنگی ضمن انتقاد از وضعیت شعر و ادبیات در قزوین، گفت: بنده به عنوان یک عضو کوچک فرهنگی استان قزوین اگر از جانب مدیرکل و معاونت فرهنگی ارشاد احساس امنیت و همدلی نداشته باشم نمی توانم مفید و مثمر ثمر عمل کنم و اکنون به شدت برای تغییر فضای مدیریت اداره کل ارشاد قزوین ثانیه شماری می کنم.

حمیدرضا سبحانی نژاد در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به تأسیس انجمن ادبی عبید، بیان کرد: مرکز هنرهای ادبی عبید از سال 1375 به همت استاد محمدعلی حضرتی و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان شکل گرفت و در فعالیت هایش با حضور استاد امیر عاملی، مرحوم بابک قزوینی و چند شاعر جوان آن دوران که بسیاری از آنان شاعران توانمند و نام آشنایی شدند ادامه یافت.

وی گفت: بنده از سال 1378 به عنوان مجری و هماهنگ کننده به همکاری بیشتر با این انجمن پرداختم.

انجمن در دهه هشتاد وارد فضای بهتری شد و توانست با پویایی جلسات هفتگی مستمر و جلسات ویژه ی مناسبتی را برگزار کند و درزمینه کارگاه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تغییر در بدنه مدیریت فرهنگ و ارشاد قزوین ثانیه شماری می کنم

برای تغییر در بدنه مدیریت فرهنگ و ارشاد قزوین ثانیه شماری می کنم