مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16سياسي

سازمان ها از مانع ‎تراشی برای تحقق بیانیه گام دوم پرهیز کنند


با روی کار آمدن دولت جدید فرصتی فراهم شده تا جوانان برای حل مشکلات وارد عرصه شوند و در این میان سازمان های دولتی نیز باید همگام بوده و از مانع تراشی پرهیز کنند.

- حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت وگو با صادر شد.

تهیه کننده برنامه گام تمدن ساز اذعان کرد: رهبر انقلاب هرساله شعاری را در حوزه های مختلف برای توجه و پرداختن به آن سال نام گذاری می کردند اما با ابلاغ بیانیه ماهیت متفاوتی شکل گرفت و چشم انداز جامع تری عنوان شد.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم محدود به زمان خاصی نیست و یک امر گسترده است افزود: استقبال احساسی و متعالی از این بیانیه انجام شد و چنانچه دیدیم که مجلس یازدهم و دولت سیزدهم نیز با شعار عملیاتی کردن این بیانیه روی کار آمدند تا برای افق های برنامه ریزی شده در بیانیه گام بردارند.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: با گذشت زمان روزبه روز به اقتدار بیانیه افزوده شد و نگاه مقدماتی نیز تا حدودی محقق شده و به مرحله برنامه ریزی مناسب توسط دستگاه های اجرایی رسیده است.

وی افزود: رهبر انقلاب جوانان را که پیش از آن به آتش به اختیاری دعوت کرده بودند، با صدور بیانیه آن ها را مورد خطاب قرار داده و از آنان خواسته تا در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی طبق بیانیه گام دوم انقلاب پای کار بیایند و برای تحقق این امر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها از مانع ‎تراشی برای تحقق بیانیه گام دوم پرهیز کنند

سازمان ها از مانع ‎تراشی برای تحقق بیانیه گام دوم پرهیز کنند