مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16اجتماعي

دستگیری یک گروه شکارچی حرفه ای در دماوند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اولویت اصلی برای محیط زیست استان تهران درحال حاضر پیشگیری از سرایت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک از استان های همجوار است.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اولویت اصلی برای محیط زیست استان تهران درحال حاضر پیشگیری از سرایت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک از استان های همجوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در بازدید روز گذشته از مناطق و زیستگاه های شرق استان تهران اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود بیماری در استان های مجاور و احتمال سرایت به حیات وحش این استان، کار رصد، پایش، کنترل، نظارت و پیشگیری از طریق اقدامات ممکن و هدفمند از مدت ها قبل آغاز شده است و با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در بازدید انجام شده از چند زیستگاه خوشبختانه تاکنون حتی موارد مشکوک به بیماری هم رویت نشده است و شرایط حیات وحش در وضعیت ایده الی است.

محمودی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در مناطق و زیستگاه های حیات وحش و تشدید این اقدامات در حال حاضر تنها راه اصلی مواجهه احتمالی با بیماری است، گفت: از موضوعات دیگری که از سوی رؤسای مناطق با دقت بیشتری درحال پیگیری است، ممانعت از ورود دام های اهلی به این مناطق در شرایط کنونی و خارج کردن دام هایی است که به طور موردی وارد زیستگاه های تحت مدیریت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک گروه شکارچی حرفه ای در دماوند

دستگیری یک گروه شکارچی حرفه ای در دماوند