مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16سياسي

کمیسیون طرح صیانت از فضای مجازی به وعده قالیباف به مردم عمل می کند؟


قرار است روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون مشترک در خدمت آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی باشیم و در این جلسه درباره مباحث مختلف کمیسیون رایزنی کنیم.

- قرار است روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون مشترک در خدمت آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی باشیم و در این جلسه درباره مباحث مختلف کمیسیون رایزنی کنیم.

اخیرا پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون مشترک بررسی کننده طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و اظهارات برخی نمایندگان، این سوال در ذهن افکار عمومی قوت گرفت که وعده علنی بودن جلسات کمیسیون محقق می شود و یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح “حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی” موسوم به طرح صیانت که چندین ماه است به کلی افکار عمومی را به خود معطوف ساخته و حواشی زیادی هم به همراه داشته چرا که طرح اولیه وقتی منتشر شد این تلقی در افکار عمومی شکل گرفت که با تصویب و اجرای آن دسترسی کاربران به اپلیکیشن ها و سایت های بین المللی مسدود و یا محدود می شود؛ از سویی هر بار رسانه ها و کارشناسان خواستند به بررسی آن بپردازند نمایندگان گفتند که محتوای طرح تغییر کرده است.

در زمان موافقت نمایندگان با هشتاد و پنجی شدن طرح و ادامه نگرانی ها و انتقادات افکار عمومی، کارشناسان و رسانه ها، محمدباقر قالیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون طرح صیانت از فضای مجازی به وعده قالیباف به مردم عمل می کند؟

کمیسیون طرح صیانت از فضای مجازی به وعده قالیباف به مردم عمل می کند؟