مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-16سياسي

خراسان جنوبی در مقاوم سازی مسکن روستایی از متوسط کشوری بالاتر است


رییس بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در مقاوم سازی خانه های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: تعامل خوبی با سایر نهادهای خدمت رسان در حوزه مسکن داریم.

- ، اکبر نیکزاد، پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته در همه حوادث طبیعی و کاهش آسیب های ناشی از آن و در نقاط روستایی و محروم منشأ خیر بوده است، اظهار کرد: خدمت به مردم همواره برای ما یک دغدغه بوده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای انجام وظیفه محرومیت زدایی تا پایان سال 1410 تمامی واحدهای مسکونی غیر مقاوم را بازسازی خواهیم کرد، بیان کرد: روزی که یک واحد روستایی غیر مقاوم نداشته باشیم را جشن خواهیم گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه در طرح هادی خراسان جنوبی عملکرد بسیار خوبی در روستاها داشته است، گفت: در زمینه مقاوم سازی منازل روستایی نیز وضعیت خراسان جنوبی به نسبت متوسط کشوری بالاتر است و امید است این مسیر ادامه یابد.

وی اظهار کرد: در کشور تعامل بسیار خوبی بین نهادهایی که در حوزه مسکن سازی مسئولیت دارند وجود دارد، اظهار کرد: نمونه این تعامل را می توانیم در تعامل بین بنیاد مسکن با راه و شهرسازی، ستاد اجرایی و کمیته امداد خراسان جنوبی دید و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در مقاوم سازی مسکن روستایی از متوسط کشوری بالاتر است

خراسان جنوبی در مقاوم سازی مسکن روستایی از متوسط کشوری بالاتر است