مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-16سياسي

بانوان فارس در بازاریابی و صادرات صنایع دستی پیشگام شوند/تبدیل وضعیت هیأت علمی ها


معاون رییس جمهور در امور بانوان با ابراز خرسندی از وجود زنان فعال وتوانمند در فارس در بخش های صنایع دستی و مشاغل خانگی، گفت: باید تلاش کرد که بانوان خود در بخش بازاریابی وصادرات پیشگام شوند.

- ایسنا/فارس معاون رییس جمهور در امور بانوان با ابراز خرسندی از وجود زنان فعال وتوانمند در فارس در بخش های صنایع دستی و مشاغل خانگی، گفت: باید تلاش کرد که بانوان خود در بخش بازاریابی وصادرات پیشگام شوند.

انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از دانشکده فنی وحرفه ای و دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فارس، گفت: علم سبب قوت و توانمندی است و باید در تمام بخش ها از آن به عنوان راه و مسیر بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز، او با تاکید بر اینکه علم نور است، افزود: اگر این مهم به عمل منتهی نشده و با تقوا و تزکیه نفس همراه نشود از پیشرفت جلوگیری میپکند، بنابراین علم و عمل همراه با اخلاص باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان در پاسخ به دغدغه های مطرح شده توسط اساتید و بانوان هیئت علمی تصریح کرد: در مکاتبه ای که با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده درخواست کردیم که پایه های اساتید از زمان زایمان و پس آن در مدت دو سال پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان فارس در بازاریابی و صادرات صنایع دستی پیشگام شوند/تبدیل وضعیت هیأت علمی ها

بانوان فارس در بازاریابی و صادرات صنایع دستی پیشگام شوند/تبدیل وضعیت هیأت علمی ها