مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-16سياسي

نامه عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 به قالیباف در مورد عملکرد ظریف


نامه عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی موارد اهمال کاری و تناقض گویی محمدجواد ظریف وزیر قبلی امورخارجه را ذکر کرده و از شکایت از ظریف به کمیسیون اصل 90 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نامه عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 در نامه ای به به کمیسیون اصل 90 خبر داد و در این نامه به تشریح اهمال کاری ها و تناقض گویی های وزیر قبلی امور خارجه پرداخت.

متن کامل نامه علی خضریان به رییس مجلس به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم همان طور که مستحضرید، دولت های یازدهم و دوازدهم برای حل مشکلات کشور، مذاکره برای رفع تحریم ها را به عنوان راهبرد اصلی کشور انتخاب کرد.

فرای مشکلات ذاتی این راهبرد، دکتر محمدجواد ظریف به عنوان مسئول اصلی مذاکرات نیز با ضعف های کارشناسی که در طول مذاکرات از خود نشان داد، نقش مهمی در ضعف توافق مشروح ارائه خواهد شد: الف) بی تفاوتی نسبت به احتمال خروج دولت های بعدی آمریکا از برجام: دکتر محمدجواد ظریف در دفعات متعدد در طول انجام توافق، ادعا می کرد که به علت رفع قطعنامه های شورای امنیت و قوانین حقوق بین الملل، رییس جمهورهای بعدی آمریکا نمی توانند از توافق خارج شوند یا خروج آن ها اثری نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 به قالیباف در مورد عملکرد ظریف

نامه عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 به قالیباف در مورد عملکرد ظریف