مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-16سياسي

وبینار صلح عادلانه گفتمان مشترک جهانی برگزار شد


وبینار «صلح عادلانه، گفتمان مشترک جهانی»  با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس و مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد.

- وبینار صلح عادلانه، گفتمان مشترک جهانی  با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس و مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبیناربرای گسترش همکاری های دوجانبه میان مراکز و مؤسسات غیر دولتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تونس با حضورداود عامری، دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی، محسن پاک آیین، عضو شورای راهبری مجمع جهانی صلح اسلامی از ایران و دکترعابد الزریعی، رییس مرکز مطالعات توسعه سرزمین فلسطین و خانم سامیه الخلفی، عضو مرکز مطالعات توسعه سرزمین فلسطین برپا و سخنرانان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این وبینار، داود عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی اهداف و فعالیت های این مجمع را تشریح و برضرورت جهانی شدن گفتمان صلح عادلانه تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه در چند دهه اخیر، صلح بیش از هر مسئله دیگری در معرض خطر، تهدید و نقض قرار دارد افزود: مجمع جهانی صلح اسلامی قاعده و گفتمان صلح عادلانه را یک اصل جهان شمول و قابل پذیرش از سوی همه فرهنگ ها و انسان ها می داند که توانایی به توافق رساندن نخبگان در درجه اول و قاطبه جوامع انسانی را حول محور خود برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار صلح عادلانه گفتمان مشترک جهانی برگزار شد

وبینار صلح عادلانه گفتمان مشترک جهانی برگزار شد