مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-16سياسي

واکنش ستاد امر به معروف استان البرز به حواشی اخیر شورای شهر کرج


ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در خصوص حواشی اخیر شورای شهر کرج بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در خصوص حواشی اخیر شورای شهر کرج بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛ در رابطه با مسائل اخیر شهر کرج، و با وجود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و خصوصا استان البرز با اینهمه کمبودها و حفره های مدیریتی و آسیب های اجتماعی و فقر اقتصادی عموم مردم؛ مطالبات اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این است که: 1.

اصولا چنین اتومبیلی با چنان قیمتی گران و با هزینه های نگهداری گزاف، به چه کار شهرداری شهر کرج می آید؟! و آیا این خود مصداق اتلاف ثروت عمومی و اسراف بیت المال نیست؟ 2.

مسئول مربوطه حتما توضیح بفرمایند که بازدید کاری در روزهای تعطیل آخر هفته، آنهم به شکل خانوادگی در شمال کشور و با استفاده از خودروی سازمانی، نامش چیست و تداعی کننده کدام مفاسد اجتماعی و مدیریتی می باشد؟ 3.

اصولا خودروی سازمانی در دست فرزند مسئول چه می کرد؟ قویا هشدار می دهیم درباره ی پدیده آفت زدگی به آقازاد ه ها که دامان بسیاری از مسئولان کشور را گرفته است! 4.

پخش موسیقی غربی آنهم در ایام شهادت امام عسکری (علیه السلام) چه ارتباطی با شعائر اصیل اسلامی و انقلابی و همچنین چه ارتباطی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ستاد امر به معروف استان البرز به حواشی اخیر شورای شهر کرج

واکنش ستاد امر به معروف استان البرز به حواشی اخیر شورای شهر کرج