مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-16سياسي

شهرداری برای اداره شهر باید درآمدزایی کند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرداری یک مجموعه مردمی، محلی و خودکفا محسوب می شود، گفت: شهرداری ها حدود 100 منبع برای درآمدزایی دارند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرداری یک مجموعه مردمی، محلی و خودکفا محسوب می شود، گفت: شهرداری ها حدود 100 منبع برای درآمدزایی دارند، شهرداری برای اینکه بتواند در شهر خدمات ارائه دهد، باید بتواند درآمدزایی کند و این درآمدها را برای امورات شهری هزینه کند.

اقبال عباسی 24 مهرماه در دیدار با اعضای شورای شهرکرد و محمدتقلی جاپلقی- شهردار جدید شهرکرد با تاکید بر اینکه بحث مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: شهردار برای بحث مدیریت شهر باید با اعضای شورای شهر رابطه تنگاتنگی داشته باشد، اگر این امر به درستی در دستور کار قرار نگیرد، قطعا مدیریت شهر با مشکل مواجه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره قوانین شهرداری ها، گفت: 60 درصد بودجه اختصاص یافته به شهرداری ها صرف هزینه های عمرانی و 40 درصد نیز باید صرف هزینه های جاری شود، قطعا اگر شهرداری این تقسیم بندی را رعایت نکند، شهردار منظبطی نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه عموما مردم از وظایف و قوانین موجود در شهرداری ها بی اطلاع هستند، یادآور شد: همین مسئله موجب می شود مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای اداره شهر باید درآمدزایی کند

شهرداری برای اداره شهر باید درآمدزایی کند