مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-16سياسي

مجاهدان مرکز مین زدایی کشور در انتظار فیض شهادت هستند


معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع به همراه سردار میراحمدی رییس مرکز مین زدایی کشور با خانواده شهیدان علی اکبری و سید مهدی جوادی (شهدای مرکز مین زدایی کشور) در ایلام دیدار کردند.

- معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع به همراه سردار میراحمدی رییس مرکز مین زدایی کشور با خانواده شهیدان علی اکبری و سید مهدی جوادی (شهدای مرکز مین زدایی کشور) در ایلام دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، علی اکبر سلیمانی در این دیدار با بیان اینکه مجاهدان پاکسازی میادین مین دائما در حال جانفشانی، ایثار و فداکاری هستند تصریح کرد: مین هایی که دشمنان از سر خباثت در خاک مقدس ما کاشته اند باعث شده است تا شهدای بزرگ پاکسازی میادین مین با دریادلی، در میدان دیگری از جهاد، جانانه از امنیت مردم عزیز به ویژه مرزنشینان، دفاع کنند.

سلیمانی تصریح کرد: مجاهدان مرکز مین زدایی کشور بعضاً بازماندگان دوران سخت دفاع مقدس هستند که پس از حماسه آفرینی های متعدد در دوران دفاع مقدس، همچنان در میدانی دیگر در انتظار فیض شهادت هستند و در این راه پر خطر، لحظه ای تردید به دل راه نمی دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اینکه پاکسازی اراضی آلوده به مین تا چه میزان می تواند کمک کند تا دولت به اهداف توسعه پایدار دست پیدا کند، گفت: از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدان مرکز مین زدایی کشور در انتظار فیض شهادت هستند

مجاهدان مرکز مین زدایی کشور در انتظار فیض شهادت هستند